O firmie

 





biuro abc prezentacji

Mapa dojazdu na naszego biura handlowego.

 

Adres  biura handlowego :

Business Group - ABC Prezentacji

ul. Wawelska 26
02-061 Warszawa


Polecamy dojazd komunikacją miejską.

Przystanek GUS - autobus 118, 130, 167, 174, 182, 187, 188, 382, 523 
tramwaj  16, 17, 33

Samochody można parkować przy ul. Wawelskiej lub Prezydenckiej.




Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00.

Poza tymi godzinami zachęcamy do kontaktu mailowego.

Zapraszamy po odbiór towaru tylko po wcześniejszym skontaktowaniu się z handlowcem.



 

NAPISZ do nas :


biuro@abcprezentacji.pl


ZADZWOŃ do nas :


tel : 22 852 25 71

tel : 22 848 15 01

tel : 22 853 03 37

tel : 22 853 41 29


 

 

Zapraszamy do odwiedzenia naszego Show Roomu - gdzie można obejrzeć ekrany elektryczne standardowe i z napinaczami, ekrany ramowe, próbki kaset i powierzchni projekcyjnych, ekrany przenośne na trójnogu, tablice interaktywne, stoliki i szafki pod projektor, uchwyty do projektorów, wybrane gabloty, niszczarki, bindownice, laminatory i trymery.

Jeżeli chcą Państwo zobaczyć konkretny produkt, prosimy o wcześniejszy kontakt w celu potwierdzenia, czy jest na aktualnej expozycji.

 

Adres do korespondencji:

Business Group
ul. Wawelska 26
02-061 Warszawa

 

Dane firmy :

Business Group Małgorzata Skorzyńska Sp.j.
Wspólna 41/22
00-519 Warszawa


KRS 0000531619
NIP 7010449604
REGON 360189910

 

Konto bankowe :

logo bzwbk

BZWBK 32 1090 1883 0000 0001 2967 4734

 

przelewy24

 

Firma Business Group jest właścicielem sklepu internetowego ABC PREZENTACJI . Jesteśmy autoryzowanym dealerem sprzętu prezentacyjnego i biurowego. Oferujemy produkty takich producentów i marek jak : NOBO, Rexel, GBC, 2x3, Esprit, Polyvision ENO, Kobra, Wallner, HSM, Avers, Projecta, Adeo, Epson, Sanyo, Optoma, Benq, LG, Reflecta, Avermedia, Lumens, Samsung, Avtek, Qomo.

 

Bierzemy udział w Kampanii Edukacyjnej NOBO dla szkół i Akademii ACCO. W związku z tym nasza oferta w dużej mierze skierowana jest do sektora edukacyjnego. Dzięki wieloletniej współpracy z największymi polskimi dystrybutorami oferujemy specjalne limitowane promocje dla szkół i atrakcyjne warunki płatności.

Nasi pracownicy posiadają wieloletnie doświadczenie i wiedzę potwierdzoną certyfikatami ze szkoleń, zawsze służą doradztwem i pomocą przy doborze odpowiednich produktów do potrzeb klienta. Klienci ABC PREZENTACJI to sektor małego i średniego biznesu, placówki budżetowe i edukacyjne, ale także osoby fizyczne.

 

Czas realizacji zamówienia wynosi 2-3 dni, jest dłuższy w przypadku produktów sprowadzanych z magazynów europejskich. Przesyłki wysyłane są na całą Polskę, są zawsze ubezpieczone, a odbiorcy mogą zlokalizować przesyłkę w trakcie transportu, jeżeli zachodzi taka potrzeba. Klienci powiadamiani są o kolejnych etapach realizacji zamówienia. Zapewnia im to komfort i bezpieczeństwo transakcji. Zapraszamy do współpracy - doradcy ABC PREZENTACJI / Business Group.

sprawdzony dostawca
 

Media o ABC PREZENTACJI :

Markering w praktyce http://marketing.org.pl/index.php/go=2/act=4/aid=m45124eb40d223
Biznes Polska http://www.biznespolska.pl/wiadomosci/komunikaty/article.php?&contentid=129599


certyfikat dla abcprezentacjicertyfikat dla abcprezentacji

certyfikat dla abcprezentacjicertyfikat dla abcprezentacji



certyfikat dla abcprezentacjicertyfikat sony

 


Niszczarki dokumentów stały się integralną częścią nowoczesnego biura.Zatem nic dziwnego, że niszczarki SECURIO to szczyt osiągnięć w dziedzinie wzornictwa, oszczędności energii, łatwości obsługi i niskiego poziomu hałasu w trakcie pracy. Połączenie tych cech pozwoliło nam już dzisiaj uzyskać niszczarkę biurową przyszłości. Prosty wybór poszczególnych funkcji przy użyciu pojedynczego przycisku: uruchomienie, zatrzymanie, tryb pracy chwilowej i tryb pracy ciągłej. Funkcja cofania włącza się automatycznie z chwilą wykrycia blokady papieru. Można jednak też włączyć ją ręcznie, naciskając przycisk „R”. Przezroczysty ekran na przedniej ścianie obudowy umożliwia szybki i łatwy podgląd poziomu zapełnienia pojemnika na ścinki. Duży pojemnik rzadziej wymaga opróżniania, oszczędzając czas i pieniądze. Osobne worki na ścinki papieru i płyt CD umożliwiają segregację odpadów (dostępne w modelu SECURIO B32 i wyższych). System EMCS (Energy Management and Control System) - rozsądny sposób zarządzania energią: Funkcja automatycznego usypiania: Po upływie 2 minut bezczynności niszczarka SECURIO automatycznie przełącza się w tryb energooszczędny: wszystkie jej komponenty będące zbędnymi odbiornikami elektryczności zostają wyłączone lub pobór mocy przez nie jest ograniczany do minimum. Wystarczy jednak wprowadzić do urządzenia kolejną porcję papieru, a włączy się ono automatycznie, wznawiając pracę. Funkcja automatycznego wyłączania: po 4 godzinach bezczynności niszczarka SECURIO wyłącza się całkowicie. Dzięki temu w nocy i w weekendy nie marnuje ona cennej energii. Niszczarka włącza się natychmiast, gdy tylko użytkownik naciśnie przycisk sterujący. Tryb pracy chwilowej: Aby zniszczyć niewielki kawałek papieru, kartę kredytową lub folię należy nacisnąć przycisk sterujący i przytrzymać go przez ok. 2 sekundy – niszczarka SECURIO włączy się i będzie pracować przez 10 sekund, po czym automatycznie wyłączy się.Tryb pracy ciągłej: Przy dużych ilościach papieru i dokumentów, naciśnięcie przycisku sterującego i przytrzymanie go przez 4 sekundy przełącza niszczarkę SECURIO w tryb pracy ciągłej. Urządzenie automatycznie powróci do trybu gotowości, gdy proces niszczenia dobiegnie końca. Cicha praca.Opracowując niszczarki, położyliśmy ogromny nacisk na ich akustykę. Dzięki temu urządzenia te w trakcie niszczenia dokumentów emitują szum o komfortowo niskim natężeniu. Zrodło: HSM Polska

Jedyny sposób, by ochronić się przed kradzieżą tożsamości, to niszczenie dokumentów zawierających dane osobowe czy finansowe, takich jak wyciągi z kont bankowych, zaadresowana poczta, raporty sprzedaży itp. Niszczarka to produkt niezbędny w każdym mieszkaniu i biurze. Marka Rexel posiada w swojej ofercie niszczarki dokumentów dla o użytkownika domowego, jak i dla zapracowanego pracownika środowiska biurowego. Kradzież tożsamości to jedna z najszybciej rozwijających się form przestępczości w Europie, mimo to wielu ludzi lekceważy ją, wierząc, że ich to nie spotka. Wybór niszczarki zależy w dużej mierze od osobistych potrzeb użytkownika. Pod uwagę należy wziąć następujące parametry: Poziom bezpieczeństwa od 1 do 5 (standardy DIN)

Możesz wybrać: cięcie na paski (cienkie paski papieru - niski S1 i podstawowy poziom bezpieczeństwa S2, cięcie na ścinki (małe skrawki papieru - wysoki poziom bezpieczeństwa S3, cięcie na mikro i super mikro ścinki - bardzo małe drobinki papieru (poziom bezpieczeństwa zalecany dla dokumentów poufnych i ściśle tajnych). Im mniejsze drobinki papieru powstałe w procesie niszczenia dokumentu, tym większe bezpieczeństwo. Ciekawostka - czy wiesz, że karta A4 zniszczona na 5-tym poziomie bezpieczeństwa zostanie rozdrobniona na 7'101 kawałeczków? Nieczęste niszczenie dużych ilości dokumentów oraz niszczenie w miarę bieżących i nieprzewidzianych potrzeb. Niszczenie dużych ilości dokumentów. Jeżeli przechowujesz dokumenty, a potem niszczysz na raz dużą ich ilość, potrzebujesz niszczarki, która jest w stanie pociąć wiele stron za jednym razem. Jeżeli natomiast niszczysz w miarę potrzeb bieżących, Twoja niszczarka nie musi posiadać tej funkcji. Im większy pojemnik na ścinki, tym więcej pociętych kartek będzie on w stanie pomieścić i tym rzadziej zachodzić będzie konieczność jego opróżniania! Pamięta także, że ten sam pojemnik pomieści więcej kartek pociętych na ścinki niż na paski. Wybierz więc niszczarkę o wysokim poziomie bezpieczeństwa i ciesz się dodatkową korzyścią rzadszego opróżniania pojemnika! Niektóre niszczarki zostały zaprojektowane z myślą o ustawieniu w konkretnym miejscu - pod biurkiem, obok biurka, w korytarzu. A Ty gdzie postawisz swoją niszczarkę?

Niszczarki Rexel produkowane są od ponad 50 lat i firma może się pochwalić godną pozazdroszczenia historią tworzenia produktów wysokiej jakości zaprojektowanych tak, aby uczynić Twoje życie łatwiejszym. Niszczarki biurowe Rexel sprzedawane są w ponad 120 krajach świata i cieszą się reputacją urządzeń o wysokiej jakości. Rexel adresuje swoje urządzenia do pięciu podstawowych środowisk użytkowych: Niszczarki dla dużych biur - urządzenia do regularnego niszczenia dużych ilości dokumentów w biurach zatrudniających ponad 20 osób. Niszczarki dla średnich biur - urządzenia do biur, w których pracuje do 20 osób i gdzie niszczonych jest wiele dokumentów. Niszczarki dla małych biur - urządzenia do małych biur zatrudniających do 10 osób, umożliwiające niszczenie dużych ilości papieru. Niszczarki dla kadry kierowniczej- osobiste niszczarki idealnie pasujące do biura osoby kierującej firmą lub jej działem. Urządzenia wysokiej jakości, zaprojektowane z myślą o jednym użytkowniku, niszczącym duże ilości dokumentów. Niszczarki do użytku domowego - urządzenia przeznaczone do regularnego niszczenia dokumentów osobistych i związanych z pracą w domu lub biurze w nim prowadzonym. Zrodlo: rexeleurope.com