Aktywna Tablica - program rządowy na lata 2017-2019
03.11.2018

Aktywna Tablica - program rządowy na lata 2017-2019

Aktywna Tablica to program rządowy uruchomiony na lata 2017-2019, którego beneficjentami mogą zostać szkoły podstawowe. Omawiany program powstał w celu usprawniana infrastruktury technologicznej i komunikacyjnej w jednostkach oświatowych. Głośniki multimedialne, tablice i monitory interaktywne, czy projektory nowej generacji to obecnie standardowe wyposażenie, nie tylko w szkołach prywatnych, ale również publicznych, warto inwestować w tego rodzaju nowe technologie, ze względu na wiążący się z nimi wzrost poziomu nauczania oraz podnoszenie kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych. Program Aktywna Tablica zapewnia dofinansowanie do wymienionych urządzeń multimedialnych na poziomie 80%, pozostała część powinna być sfinansowana ze środków własnych szkoły. Program Aktywna Tablica to blisko trzysta milionów złotych budżetu, jaki zostanie rozdysponowany między szkoły prywatne publiczne i artystyczne. Jeżeli interesuje Państwo uczestnictwo w programie Aktywna Tablica, dysponujemy gotowymi wnioskami, które przyspieszą uzyskanie dofinansowania.
 

Kto może ubiegać się o dofinansowanie ?
 

O środki na zakup pomocy dydaktycznych będą się mogły starać:

  • publiczne i niepubliczne szkoły podstawowe oraz szkoły artystyczne realizujące kształcenie ogólne w zakresie szkoły podstawowej,
  • szkoły i zespoły szkół oraz szkolne punkty konsultacyjne przy przedstawicielstwach dyplomatycznych, urzędach konsularnych i przedstawicielstwach wojskowych Rzeczypospolitej Polskiej działające w ramach Ośrodka Rozwoju Edukacji Polskiej za Granicą.
  • publiczne szkoły podstawowe w zakładach poprawczych i schroniskach dla nieletnich prowadzonych przez Ministra Sprawiedliwości.

Wymagania dla szkół ubiegających się o dofinansowanie

Szkoła powinna posiadać:

-  przenośny komputer dla nauczyciela lub inne mobilne urządzenie mające funkcje komputera wraz z:
– preinstalowanym systemem operacyjnym,
– oprogramowaniem biurowym,
– oprogramowaniem antywirusowym–oprogramowaniem zabezpieczającym przed    dostępem  do treści niepożądanych, przy czym oprogramowanie zabezpieczające może być zainstalowane na szkolnych urządzeniach sieciowych,

·         router

w zależności od liczby tablic interaktywnych lub interaktywnych monitorów dotykowych wnioskowanych do zakupu, posiada co najmniej jedną salę lekcyjną
z dostępem do Internetu, dostosowaną odpowiednio do potrzeb funkcjonowania

·         tablicy interaktywnej lub interaktywnego monitora dotykowego, przypadającą na jedną wnioskowaną tablicę interaktywną lub jeden wnioskowany monitor.

·         punkt dostępowy, w którym uczniowie mają możliwość korzystania z dostępu do Internetu w ramach zajęć pozalekcyjnych oraz w czasie wolnym od w dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych.

 

 

    Do 15 kwietnia 2019              do 30 kwietnia 2019              15 maja 2019                  czerwiec 2019

  Termin składania wniosków       Składanie wniosków przez       Dzień w którym kończy       Ostatnie przekazania
    przez szkoły do Organów             Organy Prowadzące do       się kwalifikacja wniosków     środków finansowych
             prowadzących.                             Wojewodów.                                                                              do szkół.

 

 

Dzięki współpracy z największymi, światowymi producentami oraz dostawcami sprzętu i oprogramowania, pracownicy ABC PREZENTACJI mogą zapewnić placówkom oświatowym najbardziej korzystne warunki finansowania oraz dopasowania sprzętu informatycznego i multimedialnego. Tysiące zadowolonych Klientów to nasza najlepsza wizytówka. Gwarancja bardzo dobrej jakości produktów, instalacji i wsparcia.


W razie pytań odnośnie produktów zachęcamy do zapoznania się z Bazą Wiedzy, lub kontaktu z naszymi handlowcami, którzy chętnie udzielą informacji i przygotują dla Państwa ofertę.

kontakt telefoniczny:
Dział projekcyjny (22) 848 15 01
Dział prezentacyjny i biurowy (22) 852 25 71


kontakt e-mail: biuro@abcprezentacji.pl


Niszczarki dokumentów stały się integralną częścią nowoczesnego biura.Zatem nic dziwnego, że niszczarki SECURIO to szczyt osiągnięć w dziedzinie wzornictwa, oszczędności energii, łatwości obsługi i niskiego poziomu hałasu w trakcie pracy. Połączenie tych cech pozwoliło nam już dzisiaj uzyskać niszczarkę biurową przyszłości. Prosty wybór poszczególnych funkcji przy użyciu pojedynczego przycisku: uruchomienie, zatrzymanie, tryb pracy chwilowej i tryb pracy ciągłej. Funkcja cofania włącza się automatycznie z chwilą wykrycia blokady papieru. Można jednak też włączyć ją ręcznie, naciskając przycisk „R”. Przezroczysty ekran na przedniej ścianie obudowy umożliwia szybki i łatwy podgląd poziomu zapełnienia pojemnika na ścinki. Duży pojemnik rzadziej wymaga opróżniania, oszczędzając czas i pieniądze. Osobne worki na ścinki papieru i płyt CD umożliwiają segregację odpadów (dostępne w modelu SECURIO B32 i wyższych). System EMCS (Energy Management and Control System) - rozsądny sposób zarządzania energią: Funkcja automatycznego usypiania: Po upływie 2 minut bezczynności niszczarka SECURIO automatycznie przełącza się w tryb energooszczędny: wszystkie jej komponenty będące zbędnymi odbiornikami elektryczności zostają wyłączone lub pobór mocy przez nie jest ograniczany do minimum. Wystarczy jednak wprowadzić do urządzenia kolejną porcję papieru, a włączy się ono automatycznie, wznawiając pracę. Funkcja automatycznego wyłączania: po 4 godzinach bezczynności niszczarka SECURIO wyłącza się całkowicie. Dzięki temu w nocy i w weekendy nie marnuje ona cennej energii. Niszczarka włącza się natychmiast, gdy tylko użytkownik naciśnie przycisk sterujący. Tryb pracy chwilowej: Aby zniszczyć niewielki kawałek papieru, kartę kredytową lub folię należy nacisnąć przycisk sterujący i przytrzymać go przez ok. 2 sekundy – niszczarka SECURIO włączy się i będzie pracować przez 10 sekund, po czym automatycznie wyłączy się.Tryb pracy ciągłej: Przy dużych ilościach papieru i dokumentów, naciśnięcie przycisku sterującego i przytrzymanie go przez 4 sekundy przełącza niszczarkę SECURIO w tryb pracy ciągłej. Urządzenie automatycznie powróci do trybu gotowości, gdy proces niszczenia dobiegnie końca. Cicha praca.Opracowując niszczarki, położyliśmy ogromny nacisk na ich akustykę. Dzięki temu urządzenia te w trakcie niszczenia dokumentów emitują szum o komfortowo niskim natężeniu. Zrodło: HSM Polska

Jedyny sposób, by ochronić się przed kradzieżą tożsamości, to niszczenie dokumentów zawierających dane osobowe czy finansowe, takich jak wyciągi z kont bankowych, zaadresowana poczta, raporty sprzedaży itp. Niszczarka to produkt niezbędny w każdym mieszkaniu i biurze. Marka Rexel posiada w swojej ofercie niszczarki dokumentów dla o użytkownika domowego, jak i dla zapracowanego pracownika środowiska biurowego. Kradzież tożsamości to jedna z najszybciej rozwijających się form przestępczości w Europie, mimo to wielu ludzi lekceważy ją, wierząc, że ich to nie spotka. Wybór niszczarki zależy w dużej mierze od osobistych potrzeb użytkownika. Pod uwagę należy wziąć następujące parametry: Poziom bezpieczeństwa od 1 do 5 (standardy DIN)

Możesz wybrać: cięcie na paski (cienkie paski papieru - niski S1 i podstawowy poziom bezpieczeństwa S2, cięcie na ścinki (małe skrawki papieru - wysoki poziom bezpieczeństwa S3, cięcie na mikro i super mikro ścinki - bardzo małe drobinki papieru (poziom bezpieczeństwa zalecany dla dokumentów poufnych i ściśle tajnych). Im mniejsze drobinki papieru powstałe w procesie niszczenia dokumentu, tym większe bezpieczeństwo. Ciekawostka - czy wiesz, że karta A4 zniszczona na 5-tym poziomie bezpieczeństwa zostanie rozdrobniona na 7'101 kawałeczków? Nieczęste niszczenie dużych ilości dokumentów oraz niszczenie w miarę bieżących i nieprzewidzianych potrzeb. Niszczenie dużych ilości dokumentów. Jeżeli przechowujesz dokumenty, a potem niszczysz na raz dużą ich ilość, potrzebujesz niszczarki, która jest w stanie pociąć wiele stron za jednym razem. Jeżeli natomiast niszczysz w miarę potrzeb bieżących, Twoja niszczarka nie musi posiadać tej funkcji. Im większy pojemnik na ścinki, tym więcej pociętych kartek będzie on w stanie pomieścić i tym rzadziej zachodzić będzie konieczność jego opróżniania! Pamięta także, że ten sam pojemnik pomieści więcej kartek pociętych na ścinki niż na paski. Wybierz więc niszczarkę o wysokim poziomie bezpieczeństwa i ciesz się dodatkową korzyścią rzadszego opróżniania pojemnika! Niektóre niszczarki zostały zaprojektowane z myślą o ustawieniu w konkretnym miejscu - pod biurkiem, obok biurka, w korytarzu. A Ty gdzie postawisz swoją niszczarkę?

Niszczarki Rexel produkowane są od ponad 50 lat i firma może się pochwalić godną pozazdroszczenia historią tworzenia produktów wysokiej jakości zaprojektowanych tak, aby uczynić Twoje życie łatwiejszym. Niszczarki biurowe Rexel sprzedawane są w ponad 120 krajach świata i cieszą się reputacją urządzeń o wysokiej jakości. Rexel adresuje swoje urządzenia do pięciu podstawowych środowisk użytkowych: Niszczarki dla dużych biur - urządzenia do regularnego niszczenia dużych ilości dokumentów w biurach zatrudniających ponad 20 osób. Niszczarki dla średnich biur - urządzenia do biur, w których pracuje do 20 osób i gdzie niszczonych jest wiele dokumentów. Niszczarki dla małych biur - urządzenia do małych biur zatrudniających do 10 osób, umożliwiające niszczenie dużych ilości papieru. Niszczarki dla kadry kierowniczej- osobiste niszczarki idealnie pasujące do biura osoby kierującej firmą lub jej działem. Urządzenia wysokiej jakości, zaprojektowane z myślą o jednym użytkowniku, niszczącym duże ilości dokumentów. Niszczarki do użytku domowego - urządzenia przeznaczone do regularnego niszczenia dokumentów osobistych i związanych z pracą w domu lub biurze w nim prowadzonym. Zrodlo: rexeleurope.com